W wolnym czasie – RELAKS!

05 sie

Na poprawę kondycji – ćwiczenia

05.08.15

Aby poprawić naszą kondycję, a być może przy tym schudnąć możemy w wolnym czasie w domu wykonywać różne ćwiczenia. Dobrym przykładem jest skakanie na skakance. Oprócz samego skakania, możemy nauczyć się również różnych trików ze skakanką, jest kilka fajnych video blogów na ten temat w internecie.
Hantelki, ciężarki. Dobra rzecz, często mogą je zastąpić dwie butelki wody po 1,5l. Na pewno wzmocnią mięśnie ramion i pleców, podobnie jak skakanka. Ćwiczenia wykonywane są po cichu, także są również dobre dla świeżo upieczonych mam – można je wykonywać podczas, gdy pociecha śpi. Tak samo jak podciąganie się na drążku, który montujemy w futrynie drzwi
Kolejnym strzałem w dziesiątkę jest rowerek stacjonarny, niestety trzeba go po prostu kupić. Starsze typy potrafią narobić przy jeździe sporo hałasu, więc jeżeli już się zdecydujemy na zakup, to nie warto oszczędzać. Mają one wbudowane liczniki, ile kilometrów udało nam się „przejechać”, ile kalorii spalić, a często nawet jaki mamy procent nawodnienia organizmu i wiele innych ciekawych wskaźników.
Zapraszam również do spędzenia czasu przed telewizorem – ale ćwicząc! Do tego zadania potrzebujemy tylko maty. Możliwości wykonywania ćwiczeń jest wiele – od rozciągani się, po skakanie, robienie brzuszków, pompek. Inspiracji i programów treningowych jest wiele, a co najważniejsze spędzimy czas wolny aktywnie a jednocześnie przed telewizorem.
W supermarketach na tematycznych promocjach można przebierać w całych zestawach i narzędziach do ćwiczeń w domu.